6 januari 2011

Basketballwear ook aanwezig in het Sax Magazine!

Basketballwear ook aanwezig in het Sax Magazine!

Sommige wisten het misschien al, sommige niet. Naast het runnen van Basketballwear zit ik namelijk ook sinds dit schooljaar weer op school en studeer ik momenteel Hoger Hotel Management aan het Saxion in Deventer.

Een aantal weken geleden werd ik door de redacteuren van het schoolmagazine Sax (21.000 oplages) gebeld of ik geen interesse had in een artikel in het schoolmagazine. Natuurlijk liet ik deze kans niet voorbij gaan en ben ik hier op in gegaan. Het heeft een kort stukje over Basketballwear opgeleverd voor de volgende editie van Sax.

De 21 jarige Patrick Kaas is een goed voorbeeld van iemand die van zijn hobby zijn werk heeft gemaakt. Hij studeert Hotelmanagement aan Saxion, maar ziet zijn toekomst ook zeker wel in de basketbalwereld. En dan in het verkopen van basketbalkleding via zijn website: www.basketballwear.nl.

Sinds Kaas in de basketbalwereld actief is heeft hij ook interesse in de shirts van de verschillende clubs. Het bleek nogal lastig om in Nederland aan goede shirts te komen. “Mijn ouders hebben zich vroeger rot gezocht naar een shirt voor mij”, vertelt Kaas. Daarna ging hij zelf shirts bestellen vanuit Amerika. “ Mijn vrienden werden enthousiast. Zo kocht ik de shirts in en verkocht ik ze door aan mijn vrienden”. Het resultaat is nu te zien op zijn website, die erg goed draait. “ Ik lease sinds maart 2010 dit platform, dat werkt fantastisch”.

Momenteel richt Kaas zijn aandacht op de teamkleding, omdat je daar meer winst op maakt dan de verkoop van losse shirts. Zo verziet hij de komende seizoenen zijn eigen basketballclub uit Amersfoort van een tenue. Voor deze teamkleding heeft hij contact met een leverancier in China.

“Al met al doe ik hele goede zaken. Ik doe geen uitspraken over de omzet, maar ik kan je wel vertellen dat ik er prima van kan rondkomen”.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten